Pogoji poslovanja spletne trgovine www.zazivali.si – prosimo, da jih pred nakupom natančno preberete.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine za male živali www.zazivali.si, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času nakupa – v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja spletne trgovine – s kljukico in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročene izdelke dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru, da kupec naročenega blaga ne prevzame, je v prekršku, prodajalec pa ima pravico zaračunati nastale stroške in pogodbeno kazen, ki je določena v pogojih poslovanja.
Podatki o podjetju
Saša Primožič s.p. Poslovne storitve in prodaja
Kidričeva ulica 60, 1236 Trzin
Davčna številka: SI85298999
Matična številka: 2016761000
Vpisan v register AJPES, izpostava Kranj
Številka vpisa: 316-09-02345-2014
Datum vpisa: 1.12.2004
Saša Primožič s.p. je zavezanec za plačilo DDV.
Cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in vsebujejo DDV, obračunan po predpisani stopnji.
Iskanje izdelka in postopek nakupa
Izdelek lahko poiščete v spletni trgovini www.zazivali.si. Ko najdete želen izdelek, kliknite nanj za več informacij in možnost nakupa. Pri izdelku je možno izbrati težo, količino ali druge značilnosti, odvisno od vrste izdelka. Izpolnite polja in kliknite na gumb ‘Dodaj v košarico’. Če želite preveriti stanje v vaši košarici, kliknite na gumb ‘Košarica’ (ali ikono ‘košarica’), v kateri lahko urejate vaše naročilo. Če želite izdelek izbrisati iz košarice, kliknite na gumb ‘X’ (ali ikono ‘smetnjak’).
- Izdelki z oznako KMALU NA VOLJO V TRGOVINI so izdelki, ki so že naročeni pri dobavitelju in na voljo v naši spletni trgovini z namenom rezervacije izdelka glede na karakteristike ali v primeru omejene dobave (velikosti, barve ipd.). Z nakupom izdelka z oznako KMALU NA VOLJO V TRGOVINI izdelek rezervirate, pošljemo pa ga šele, ko je izdelek dobavljen v trgovino! V kolikor so v košarici izdelki skupaj z izdelkom z oznako KMALU NA VOLJO V TRGOVINI – je dobava celotnega naročila prestavljena na čas, ko je izdelek dobavljen v trgovino! Če želite, da vam izdelke pošljemo ločeno, oddajte v spletni trgovini LOČENI NAROČILI!
- Izdelki z oznako NA ZALOGI PRI DOBAVITELJU so izdelki, ki so na voljo za naročilo pri dobavitelju in imajo zato različen rok dobave. Rok dobave se razlikuje, ker je dobava odvisna od posameznega dobavitelja! Glede rokov dobave smo vam vedno na voljo na vseh naših kontaktnih podatkih! Z nakupom izdelka z oznako NA ZALOGI PRI DOBAVITELJU, izdelek naročimo pri dobavitelju in ga pošljemo šele, ko je izdelek dobavljen v trgovino! V kolikor so v košarici izdelki skupaj z izdelkom z oznako NA ZALOGI PRI DOBAVITELJU – je dobava celotnega naročila prestavljena na čas, ko je izdelek dobavljen v trgovino! Če želite, da vam izdelke pošljemo ločeno, oddajte v spletni trgovini LOČENI NAROČILI!
- PERSONALIZIRANI IZDELKI so izdelki, ki vsebujejo podatke po vaši izbiri. Naročilo personaliziranih izdelkov je možno samo ob predhodnem plačilu! Šele po plačilu naročila naročimo izdelavo in personalizacijo pri dobavitelju! Dobava takšnega izdelka je odvisna od dobavitelja – dostavni rok je lahko daljši! Izdelek naročimo pri dobavitelju po vašem plačilu in ga pošljemo šele, ko je izdelek dobavljen v trgovino!
- Izdelki z oznako PO NAROČILU so predstavljeni v spletni trgovini in na voljo za nakup, po dogovoru jih naročimo pri dobavitelju, cena teh izdelkov je informativna. Naročilo izdelkov po naročilu je veljavno kot povpraševanje! V primeru naročila izdelka po naročilu vas kontaktiramo in vam sporočimo, ali je ta izdelek trenutno na voljo pri dobavitelju, kolikšna je njegova cena, okviren dobavni rok in drugi podatki, ki bi bili pomembni za dobavo izdelka. Izdelek naročimo šele, ko se s temi pogoji strinjate in predhodno plačate naročilo po ceni, ki vam jo sporočimo naknadno! Po plačilu se izdelek naroči pri dobavitelju in ko je izdelek dobavljen v trgovino, vas obvestimo.
Ko imate v košarici vse želene izdelke, še enkrat preverite pravilnost vnešenih podatkov, nato kliknite ‘Na blagajno’ in izpolnite zahtevana polja za oddajo naročila (vaši podatki, način za dostavo, način plačila, kuponi s popusti).
Če potrebujete original račun, morate na to izrecno opozoriti v postopku nakupa: v OPOMBO vpišite Original račun in navedite podatke podjetja in davčno številko.
Strinjanje s pogoji poslovanja
Pred nakupom s kljukico označite polje, da ste prebrali Pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Če se strinjate s pregledom naročila in končnim izračunom nakupa, kliknite na gumb ‘Kupite sedaj’ in oddajte naročilo z obveznostjo plačila.
Za vse informacije in pomoč smo vam na voljo na telefonski številki 040 452 012 ali na elektronski naslov: prodaja@zazivali.si.
Veljavnost naročila
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema prodajne pogoje naše spletne trgovine. Kupoprodajna pogodba je med prodajalcem in kupcem sklenjena v trenutku, ko je naročilo potrjeno s strani prodajalca. Od takrat naprej so cene in pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za kupca kot za prodajalca. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
V primeru izbire plačila preko bančne transakcije je naročilo veljavno 7 dni – če v tem roku plačilo ni izvedeno, kupoprodajna pogodba ni več veljavna.
Dolžnost prevzema paketa po Obligacijskem zakoniku (OZ)
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru, da kupec naročenega blaga ne prevzame, je v prekršku!
Pogodbena kazen za neprevzet paket
V primeru, da kupec paketa ne prevzame, ima prodajalec pravico zaračunati stroške neprevzetega paketa v višini 5 € in pogodbeno kazen v višini:
- 15 evrov za naročila v vrednosti naročenega blaga do 49,99 €.
- 25 evrov za naročila v vrednosti naročenega blaga od 50 € do 99,99 €.
- 50 evrov za naročila v vrednosti naročenega blaga od 100 € do 199,99 €.
- 90 evrov za naročila v vrednosti naročenega blaga nad 200 €.
Kupec se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo in poplačilom nastalih stroškov (stroški vrnitve pošiljke v višini 5 € in strošek vnovične dostave v višini 3,80 €). Izdelke ponovno pošljemo izključno po predhodnem plačilu naročenega blaga.
V primeru lažnih naročil bomo ukrepali v skladu s trenutno veljavno zakonodajo RS in IP naslov, iz katerega je bilo naročilo oddano, predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo osebnih podatkov.
Informacije o cenah
Vse cene vsebujejo DDV in so označene v evrih.
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko spreminjajo.
Izdelki v akciji: Pri znižanju cen blaga sta označeni znižana cena in pod njo redna cena, ki je enaka najnižji ceni v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene. V kolikor redna cena ni enaka najnižji ceni v zadnjih 30 dneh, je pri posameznem izdelku z znižano ceno to izrecno pisno navedeno, kot to določa 15. člen ZVPot-1.
Informacije o izdelkih
Izdelki v trgovini so odvisni od razpoložljivosti zalog in dobavljivosti naših dobaviteljev. Trudimo se zagotavljati celotno ponudbo izdelkov, a lahko se zgodi, da katerega od izdelkov na zalogi v trgovini ni! V kolikor pride do tega, da izbranega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili. In vam ponudili možnost, da na izdelek počakate ali pa izberete drug izdelek. Če iz katerega koli razloga ne bomo mogli pridobiti izbranega izdelka od naših dobaviteljev, si pridružujemo pravico do odstopa od izvedbe naročila. V tem primeru vam izdelka ne bomo računali.
Izdelek ima dobavni rok do 7 dni
- V kolikor se v naročilu med izdelki znajde izdelek z oznako NA ZALOGI PRI DOBAVITELJU, ki NI NA ZALOGI v trgovini in je njegov rok dobave krajši od 7 dni, si pridružujemo pravico, da pošljemo vse izdelke skupaj v enem paketu v roku 1 tedna! Lahko se zgodi, da je za izdelek, ki je na zalogi pri dobavitelju, dobava tudi daljša kot 7 dni – to je odvisno od dobavitelja in razpoložljivosti blaga na trgu!
Izdelek ima dobavni rok več kot 7 dni ali ni dobavljiv
- V kolikor se v naročilu med izdelki znajde izdelek z oznako NA ZALOGI PRI DOBAVITELJU, ki NI NA ZALOGI v trgovini in je njegov rok dobave daljši od 7 dni ali se zgodi, da ga dobavitelj nima, vas o tem obvestimo in skupaj z vami najdemo rešitev, ki je najboljša za vas!
Izdelek ima nedoločen dobavni rok
- V kolikor so v košarici izdelki skupaj z izdelkom z oznako KMALU NA VOLJO V TRGOVINI, je dobava celotnega naročila prestavljena na čas, ko je izdelek dobavljen v trgovino!
Na izrecno željo stranke lahko pošljemo naročilo v več pošiljkah, a le pod pogojem, da se doplača strošek poštnine, ki v primeru ločevanja naročila nastane. Če želite, da vam izdelke pošljemo ločeno, lahko v spletni trgovini oddate tudi LOČENA NAROČILA!
Izdelki v spletni trgovini so opisani v podrobnostih, ki so na voljo s strani dobavitelja. Slike izdelkov so simbolične in lahko v podrobnostih odstopajo od realnega izdelka. Gre za minimalna odstopanja glede barve izdelka in minimalna odstopanja od oblike izdelka. Ta odstopanja ne vplivajo pa na funkcionalnost opisanega izdelka. Z nakupom v spletni trgovini potrjujete seznanjenost s tem in sprejemate splošne pogoje nakupa.
Pogoji poslovanja: Dostava in dostop do naročenih izdelkov
Izdelki, ki jih Saša Primožič s.p. ponuja v spletni trgovini, so dostavljivi znotraj meja Republike Slovenije. Registracijo in nakup v spletni trgovini lahko opravijo kupci s stalnim prebivališčem v RS in tudi kupci s prebivališčem v drugi državi. Njim se blago dostavi na navedeni naslov znotraj meja RS ali blago prevzamejo na dogovorjeni lokaciji v RS.
Saša Primožič s.p. pri nakupih preko spletne trgovine omogoča dostavo zgolj znotraj države, v kateri ima podjetje sedež, t.j. Republika Slovenija. Naročenega blaga v druge države kupcev podjetje Saša Primožič s.p. ni dolžno dostaviti, zatorej podjetje naročenih izdelkov ne pošilja izven meja Republike Slovenije.
V primeru, da je v naročilu izbrano plačilo po povzetju, se obračuna tudi provizija hitre pošte DPD v vrednosti 1 €.
Dostava za naročila nad zneskom 34,99 € je brezplačna in velja za končne zneske po uveljavljenem kuponu ugodnosti!
POJASNILO: Če vaš delni znesek znaša med vrednostjo 35,00 € in 38,88 € ter na ta znesek unovčite kodo kupona za 10 % popust, vam bo program odštel 10 % vrednosti nakupa in ponovno prištel strošek dostave 3,80 €, saj vaš končni znesek ne presega 34,99 €. Dvojna ugodnost – brezplačna dostava in koda kupona za 10 % popust – velja za delne zneske od 38,89 € navzgor.
V primeru prevzema izdelkov v trgovini ZOO Slonček (Medvode, Brežice, Krško) ali na sedežu podjetja (Trzin / pisarne) se v času dopustov in praznikov lahko dostavni rok izdelkov na izbrano lokacijo podaljša! Ko bodo izdelki prepeljani iz skladišča na izbrano lokacijo in pripravljeni na prevzem, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti, ki je navedena v vašem naročilu. Več o dostavi na strani DOSTAVA.
Pogoji poslovanja: Odstop od pogodbe
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.
Pogoji poslovanja: Obrazec za odstop od pogodbe
Skladno z ZVPot (b43.d člen) lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu (po pošti, telefaksu ali elektronski pošti), na katerem naj navede naslednje podatke:
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
- Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja
- Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*)
- Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
- Ime potrošnika/potrošnikov
- Naslov potrošnika/potrošnikov
- Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)
(*) Po potrebi se črta
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Učinki odstopa od pogodbe: Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije. Razen če je izrecno dogovorjeno drugače. V nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Odstop od pogodbe ni možen pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana.
Pogoji poslovanja: Vračilo ali zamenjava blaga
V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim pričakovanjem. Lahko ga s priloženim računom vrnete neuporabljenega in nepoškodovanega oz. v originalni embalaži na uradni naslov podjetja. Stroške vračila plača kupec, stroške zamenjave pa prodajalec. Izdelek lahko zamenjate tudi v prodajalnah trgovin za male živali Slonček: Brežice, Medvode, Krško. Če zamenjava ne bo mogoča, vam bomo vrednost nakupa povrnili v obliki dobropisa. Dobropis v vrednosti vrnjenega blaga bo izdan v obliki enkratne kode, ki jo lahko v celotnem znesku uveljavite ob naslednjem nakupu v spletni trgovini www.zazivali.si in sicer v obdobju veljavnosti – 1 leto po generiranju enkratne kode.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste. In ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Uveljavljanje pravic
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
Pogoji poslovanja: Postopek obravnave pritožb
Stranka lahko pritožbo predloži pisno – osebno v poslovalnici trgovine za male živali Slonček (Medvode, Krško, Brežice), po pošti na sedež podjetja, po telefaksu ali na elektronski naslov; ali ustno – osebno v poslovalnici trgovine za male živali Slonček (Medvode, Krško, Brežice), po telefonu (040 452 012). Podjetje Saša Primožič s.p. je dolžno pisno odgovoriti le na pisno predložene pritožbe.
Predložitev pritožb
Pritožba stranke mora biti razumljiva in jasna ter mora vsebovati dejstva, na katerih temelji pritožbeni zahtevek. Pritožba mora vsebovati:
- identifikacijske podatke stranke (ime in priimek ter prebivališče stranke oziroma naziv in sedež pravne osebe ali nosilca dejavnosti);
- obrazložitev pritožbenih razlogov;
- datum dogodka;
- navedbo kopije računa ali dokumentov, na katere se pritožba nanaša;
- kontaktne podatke za pošiljanje odgovora;
- podpis stranke, če je pritožba pisna.
Obravnava pritožb
Saša Primožič s.p. obravnava pritožbe enostopenjsko. Obravnava le pritožbe, ki so popolne in pravilno predložene. Če je pritožba stranke nepopolna, se stranko pozove k njeni dopolnitvi. Stranka ima med pritožbenim postopkom pravico, da svojo pritožbo dopolni z novimi pritožbenimi razlogi, dejstvi in dokazi, ki ta dejstva dokazujejo. In tudi pravico, da svojo že vloženo pritožbo spremeni. Dopolnitev pritožbe oziroma vložitev spremembe pritožbe prekine tek roka za pošiljanje odgovora stranki. V tem primeru pritožbeni postopek ter s tem rok za rešitev pritožbe in pošiljanje odgovora stranki začne teči naslednji dan od dneva prejema popolne, dopolnjene ali spremenjene vloge.
Vse pritožbe se obravnavajo enotno. V postopku reševanja pritožbe se pregleda dokumentacija, povezana s pritožbo, in raziščejo dejstva in dokazi. Pritožbe se rešijo v najkrajšem možnem času, obvezno pa v 15 dneh. Rok za rešitev pritožbe začne teči naslednji dan od dneva prejema popolne, dopolnjene ali spremenjene pritožbe. Rok 15 dni vključuje tudi dela proste dni (sobote, nedelje in z zakonom določene praznike).
Če stranki odgovora v predpisanem roku ni mogoče predložiti, jo Saša Primožič s.p. obvesti o razlogih, zaradi katerih je podaljšan rok za odgovor, in kdaj lahko pričakuje odgovor, ki se praviloma pošlje prek istih komunikacijskih kanalov, prek katerih je stranka predložila svojo pritožbo.
Pogoji poslovanja: Izvensodno reševanje potrošniških sporov po ZIsRPS
Skladno z zakonskimi normativi Saša Primožič s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Saša Primožič s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Pogoji poslovanja: Tajnost podatkov
Saša Primožič s.p. potrebuje za izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Pogodba (račun) o nakupu bo hranjena na sedežu podjetja in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu.
Pogoji poslovanja: Spremembe
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.
Zadnja posodobitev na dan, 26. 11. 2021